Wednesday, May 27, 2009

dalam hati

...... dalam hati seorang perempuan ada satu ruang kosong sahaja yang akan diisi dengan cinta seorang lelaki yang dipanggilnya suami apabila bernikah dan selepas itu ruang tersebut merupakan kawasan larangan bagi mana-mana lelaki.....

8 comments:

dr chenta palsu said...

Dr. Chenta,
NO ENTRY lah maksudnya. Kan senang tu.

Anonymous said...

bagaimana pula dgn hati seorang lelaki yg bergelar suami... tidak bolehkah ruang kosong di dalam hatinya dikhaskan oleh seorang isteri sahaja???

Dr Chenta Palsu said...

Eh .. eh... tak leh tu Soca. Tanya Dr Chenta yg dh dua tu. Kosongnya ada dua lagi. betul tak Dr Chenta. Perkara yang dihalalkan dalam Islam, tak boleh dibantah. Amacam Dr Chenta, betul tak fatwa dan pandangan tu?

Anonymous said...

haah, iye, betol la tu... bukan main highlight bab nikah kawen ni ye, yg??? cuba habiskan ayat yg menghalalkan nikah lebih dr 1 tu....

Dr Chenta said...

soca, mmg boleh ruang kosong itu utk seorang isteri, tak jadi masalah tapi ruang itu sebenarnya besar dan boleh memuatkan seramai 4 orang.... salahkah jika suami berkeinginan utk memenuhkan ruang tersebut? (ini sekaligus menjawab pertanyaan Dr Cinta Palsu (Dr CP) di atas) Dan ini jugak dibolehkan oleh syarak. Maaf ya, bkn niat hati hendak menyebelahi atau menyinggung mana2 pihak.

Anonymous said...

iye la yg... isilah banyak mane nak, tk sape larang... tp pape hal tanggung sndiri le <--- luahan hati aku, hiks!

Dr Chenta said...

tak bole ler nak ikut sukati jer isi banyak mana yg.... 4 jer dan ramai lelaki yg tak tergamak pun utk berbuat demikian!!!

soca said...

yg tergamak tu sape ye???

Related Posts with Thumbnails