Friday, May 29, 2009

bahagia

apa agaknya rasa jika kita dicintai, disayangi dan dilayan belai mesra oleh seseorang, tentu bahagia kan??? jika seorang yg berbuat begitu kepada kita maka sudah sedemikian rasanya, apatah lagi kalau serentak dilakukan oleh beberapa orang..... tapi di dunia, keistimewaan ini hanya diberi kepada kaum adam sahaja!

6 comments:

soca said...

aku pong.. bahagia rasenye bila dikelilingi oleh org2 yg aku cingtai... hehe!

CM said...

salam perkenalan..

Dr ..bagi saya keistimewaan ini lebih berat untuk kaum hawa,cinta hawa lebih tulus,sayang hawa lebih ikhlas,belaian hawa lebih lembut,kaum hawa sering menabur cinta tanpa syarat,,,sebab itu hawa Allah jadikan ia seorang ibu yang kerana hawa lebih penyayang dan sabar

from my humble opinion..dr

Dr Chenta Palsu said...

Kaum Adam adalah pemimpin. Pastinya kaum hawa perlu menurut perintah. Adam dan Hawa tidak dapat dipisahkan. saling cinta mencintai dan sayang menyayangi adalah suatu anugerah yang tidak ternilai.

Dr Chenta said...

to soca; mmg sekarang ni msh ramai yg setia mencintai kita; suami, anak2, ibu bapa, adik beradik, saudara mara, kekawan dan lain2 dan cinta suami hanya dr seorang lelaki sajalah (suami sendiri ler....hehe) ke msh mendambakan cinta dr kekasih gelap???

to cikgu mas; salam perkenalan jugak utk cikgu. mekasih krn sudi menjengah dan mengomen, mekasih daun keladi... saya setuju cikgu, mmg cinta kaum hawa lbh luhur dan kudus, sesuai dgn sifat2 kewanitaannya!

to Dr CP; cinta adam dan hawa...(teringat kat lagu Misha Omar) hehehe

Anonymous said...

oh kekasih gelapku... di mana dikau??? wakaka.....

Dr Chenta Palsu said...

Mana entri barunya Dr Chenta???? Sibuk ye.... ke sana dan kemari. Ramai sangat pesakitnya. Ha ha ha...

Related Posts with Thumbnails