Tuesday, July 14, 2009

ciuman untuk isteri

Untuk perhatian suami yg suka mencium.........

Suka cium dahi isteri........suami yang romantis.

Suka cium pipi isteri........suami yang penyayang.

Suka cium mulut isteri.......suami yang gelojoh.

Suka cium tengkuk isteri........suami yang mata keranjang.

Suka cium telinga isteri.........suami yang sensitive.

Suka cium leher isteri.........suami yang penyabar.

Suka cium buah dada isteri........suami yang suka bermanja.

Suka cium tangan isteri.......suami yang hipokrit.

Suka cium ketiak isteri.......suami yang menerima isterinya seadanya.

Suka cium kemaluan isteri......suami yang pemalu.

Suka cium punggung isteri.......suami yang suka bergurau.

Suka cium kaki isteri.......suami yang terlalu menghormat isteri.

Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri......suami yang mementingkan diri.

Suka cium seluruh bahagian badan isteri........ suami yang baru balik dari outstation.

Amaran: Kajian ini dibuat secara rambang, mungkin ada sedikit perbezaan dari individu ke individu yang lain

15 comments:

teja said...

aku??? ciom semua....

Dr Chenta said...

hari2 ke??? Bagus2, keep it up!!!

CM said...

lama tak berjumpa doktor saya sihat dari sakit cinta...tapi saya rindu doktor..

nk tanya kalau suka cium baju isteri???
cium rambut isteri??.aper maknanya???

Dr Chenta said...

mmg saya tunggu jugak kemunculan cikgu mas.....hehehe


Suka cium baju isteri........suami yang pembersih
Suka cium rambut isteri......suami yang berwibawa

... said...

sumer rindukan dokto... aku nak rindu2 jugak la, leh tk doc???

Nak Jawapan said...

Doktor,
Nak tanya satu perkara. Kalau suka cium isteri-isteri apa tandanya????

CM said...

dr...tunggu jer ker??tak rindu ker????..he,he

dear nk jawapan...

aku tak suker soalan tu...menci!!!tak sabar nk tunggu jawapan dr...aper makner suka cium isteri-isteri""???...oh too much..

... said...

hehe... tu baru isteri-isteri... masih boleh isterix4... tk gitu doc??

Dr Chenta said...

teja,

bagus la kalau ramai yg merindui saya... dan kalau teja sudi wp sekali merindui saya, saya seribu kali sudi!

Dr Chenta said...

saudara/saudari Nak Jawapan,

Terima kasih kerana bertanyakan soalan tersebut. Pada pengamatan saya, suami yg sedemikian adalah seorang yg serba 'kekurangan' dan oleh itu dia memerlukan lebih drp seorang isteri untuk merasai nikmat bercium. Namun keadaannya masih lebih baik berbanding dgn seorang suami yg mencium 'isteri'isteri' yang tiada logo halal...!!!

Dr Chenta said...

cikgu mas,

saya menunggu sambil merindu.... tapi dalam hati saya saja yg berkata demikian kerana saya ini tergolong dlm kategori lelaki yg 'mulutnya di hati'....pemalu!

Dr Chenta said...

teja,

memang betul... namun tidak ramai lelaki yang mampu berbuat demikian tambahan pula masih ramai lelaki di luar sana yg berani bercakap sahaja tetapi sangat takut utk mengamalkannya!

... said...

erm... lelaki itu takut pd siapa agaknye ye?? takutkan isteri atau isteri tk takut suami... hehe!

CM said...

Alhamdulillah,saya sangat puas hati dengan jawapan doc pada nk jawapan punyer soalan...he,he betul tu..lelaki begini serba kekurangan.orang cium satu dia perlukan lebih,lelaki yg serba `lompang`...

so sweet..pd ungkapan mulut dihati???pemalu yer??

Dr Chenta said...

cikgumas,

Jawapan saya itu juga mungkin telah meresahkan perasaan ramai lelaki tetapi tidak perlulah berasa marah pada saya kerana itulah persepsi peribadi saya....

saya ni malu2 kucing kot???

Related Posts with Thumbnails